Weekend! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Lisa Kars - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Lisa Kars - WaarBenJij.nu

Weekend!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 Januari 2016 | Zuid-Korea, Seoel

De eerste week in Seoul zit er al weer op. Het is allemaal heel snel gegaan! Zo druk als de eerste dagen waren de afgelopen dagen gelukkig niet. We hadden iedere dag ongeveer 3 castings, alleen donderdag had ik er maar 1, omdat ik de rest van de dag een testshoot had. In een testshoot worden heel veel verschillende soorten foto's gemaakt om je portfolio uit te breiden. Hier betekend dat vooral heel veel lieve, schattige foto's.
De eerste 2 looks waren trouwjurken, want hier zijn ze gek op alles dat met bruiloften te maken heeft. Bij de trouwjurken kreeg ik in totaal 4 bh's over elkaar aan en werden ze zo strak aangetrokken dat ik er bijna van ging hyperventileren. Als het er maar mooi uit ziet! Er werden foto's van mij apart genomen, maar ook samen met de jongens in het appartement beneden mij en een andere jongen die hier in Seoul woont. Zo ging ik die dag twee keer met iemand anders trouwen, om vervolgens met een derde naar een gala te gaan.
De rest van de looks waren allemaal heel schattige jurkjes, waarbij de jongens afwisselend een pak aanhadden met een colbert in hetzelfde stofje als het jurkje. Doet pijn aan je tandglazuur.
Die jongen die hier in Seoul woont is half Koreaans, half Engels en volbloed kwal. Wat een arrogante galbak was dat! Hij had het aan een stuk door over zichzelf en iedere keer dat hij naar zichzelf in de spiegel keek (wat vaak was) ging hij boks bewegingen oefenen. Echt heel raar, ik dacht dat zulke types alleen in de film voorkwamen.

Castings zijn hier trouwens heel apart, je weet nooit zo goed waar je aan toe bent. Soms kom je er aan en mag je ook gelijk weer vertrekken zonder dat ze je portfolio bekeken hebben, maar soms moet ook iedereen wat aanpassen en wordt er van iedereen foto's gemaakt. Castings kunnen voor van alles zijn, van trouwjurken tot zonnebrillen en van golfkleding tot corrigerend ondergoed. Voor dat laatste had ik gister een casting, en eindelijk was de bh niet te groot, haha!

Nu is het weekend en hebben we ook vrij. Ik heb besloten het vandaag in ieder geval rustig aan te doen en gewoon hier in de omgeving een beetje rond te kijken en ergens wat lekkers tussen de middag eten. Misschien dat ik er morgen wat verder op uit ga.
Ik heb nu ook foto's toegevoegd.

  • 16 Januari 2016 - 11:38

    Hessie :

    Hé Lisa,
    Leuk om te lezen, succes, laat je niet op de kop zitten door zo, n galbak, hahaha!!!

    Gr van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Seoul

2 maanden modellenwerk in Seoul!

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

En toen was het februari!

19 Januari 2016

Tweede week

16 Januari 2016

Weekend!

12 Januari 2016

Eerste dagen in Seoul

08 Januari 2016

Laatste dag in Nederland
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2016
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 4463

Voorgaande reizen:

09 Januari 2016 - 11 Maart 2016

Seoul

Landen bezocht: