Eerste dagen in Seoul - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Lisa Kars - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Seoul - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Lisa Kars - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Seoul

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Januari 2016 | Zuid-Korea, Seoel

Ik was eigenlijk van plan geweest gelijk weer een verslagje te typen zodra ik was aangekomen, maar de afgelopen dagen zijn zo hectisch geweest!

Zaterdag van iedereen afscheid genomen en in het vliegtuig gestapt naar Beijing. Die reis viel me heel erg mee, ik zat naast een Chineze jongen die in Engeland studeert, dus dat was wel gezellig. Ik had nog wat filmpjes gekeken en wat gelezen en toen waren we er alweer. Eenmaal aangekomen in Beijing begon de drama. Ik had een overstap van anderhalf uur, dus dat was al heel krap. Vanuit het vliegtuig moesten we per bus naar de terminal gebracht worden. Eenmaal in de bus gepropt, bleef deze maar stilstaan. En nog langer stilstaan. En nog langer. Inmiddels had ik nog maar 40 minuten. Er bleek iets mis te zijn, waardoor iemand van het hoofdkantoor langs moest komen. Na nog een paar minuten wachten kwam er iemand aanrennen met een klein groen papiertje. De buschauffeur pakte het papiertje, schreef er wat van over op een ander groen papiertje, en ineens konden we vertrekken. Het zal wel.
Bij de terminal stond al iemand te wachten om ons heel snel naar het vliegtuig te brengen. Dat was gelukkig heel fijn opgelost en met 5 minuten te gaan zat ik uiteindelijk toch nog in het vliegtuig naar Seoul. Maar m'n koffer niet, zo bleek toen ik geland was. Ik moest een papiertje invullen, ik kreeg een telefoonnummer voor verdere informatie en ik zou gebeld worden als mijn koffer terecht is. Na een lange reis en een nacht niet slapen, zat ik er toen wel even doorheen. Ik wilde gewoon naar het appartement, douchen en slapen.
Ik werd van het vliegveld opgehaald door Cassie, een van de managers. Zij heeft gelukkig geregeld dat mijn koffer diezelfde avond nog bij mij op de stoep afgeleverd werd.
Het appartement is klein en deel ik met 2 andere meisjes. Qua grootte is het nog net te doen, maar eind van de maand komt er nog een meisje bij en dan is het wel heel erg krap. Mijn matras is zo hard als een plank, maar inmiddels ben ik daar soort van aan gewend. Helaas is het niet erg schoon, heel veel schimmel in de badkamer en de pannen in de keuken zijn niet bruikbaar. Veel kant en klaar dingen en uiteten gaan dus.

Gister had ik 5 castings van 9:00 tot 18:00. Bijna allemaal ondergoed helaas, daar heb ik niet het lichaam voor, dus erg goed gingen de castings helaas ook niet. Na de castings wilde Cassie nog dat we naar de sportschool gingen, maar ik was doodop en had hartstikke honger. Gelukkig was ik niet de enige dus toen zijn we met zijn allen gaan eten. Om 21.00 waren we eindelijk thuis, maar moesten we eerst nog eene filmpje opnemen als bewijsdat we oefenen met poseren (ja, echt waar). Om 22.00 kon ik eindelijk op bed. Mijn huisgenootjes gingen nog even boodschappen doen en hadden cornflakes en melk meegebracht, wat wel heel lief was.

Vanochtend kon ik uitslapen, de eerste casting begint pas om 13.30. Ik heb zonet nog even door de wijk rondgelopen en boodschappen gedaan. Seoul vind ik een heel leuke stad, er is van alles te zien en te doen en er zijn heel veel leuke winkeltjes en restaurants. Ze zijn hier verslaafd aan koffie dus je vind hier op iedere hoek een Starbucks of een andere variant van hetzelfde idee. Daarnaast schijnt de zon hier ook veel.
Toch kan ik niet helemaal wennen nog aan het hier zijn. Het is allemaal heel hectisch, concurrentie is erg groot en er worden veel eisen gesteld. Daarnaast heb ik niet veel mensen om mee te praten, want de meesten verstaan mij nauwelijks. Ik hoop dat de aankomende dagen beter gaan. Ik zal straks ook nog even proberen wat foto's toe te voegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Seoul

2 maanden modellenwerk in Seoul!

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

En toen was het februari!

19 Januari 2016

Tweede week

16 Januari 2016

Weekend!

12 Januari 2016

Eerste dagen in Seoul

08 Januari 2016

Laatste dag in Nederland
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2016
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 4469

Voorgaande reizen:

09 Januari 2016 - 11 Maart 2016

Seoul

Landen bezocht: