Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisa Kars - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Lisa Kars - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Januari 2016 | Nederland, Rijswijk

Vandaag is alweer mijn laatste dag in Nederland! Dat voelt nog heel onwerkelijk, voor mijn gevoel blijf ik nog wel even hier. Ik denk dat het pas echt inzinkt als ik daadwerkelijk in het vliegtuig zit.
Ik ben heel erg benieuwd wat ik van de aankomende 2 maanden ga vinden. Ik ben ontzettend nieuwsgierig, maar vind het tegelijkertijd ook wel heel erg spannend. Maar goed, eerst vandaag nog! M'n koffer moet ik nog inpakken en vanmiddag nog even gezellig lunchen met Serrano, en natuurlijk Cookie plat knuffelen. Dat ziet zij zelf alleen niet zo zitten, ze hangt toch liever in de gordijnen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Seoul

2 maanden modellenwerk in Seoul!

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

En toen was het februari!

19 Januari 2016

Tweede week

16 Januari 2016

Weekend!

12 Januari 2016

Eerste dagen in Seoul

08 Januari 2016

Laatste dag in Nederland
Lisa

Actief sinds 07 Jan. 2016
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 4468

Voorgaande reizen:

09 Januari 2016 - 11 Maart 2016

Seoul

Landen bezocht: